lördag 31 mars 2007

Äntligen..

..är vi klara med vårt arbete. Linn och jag har jobbat som fan i em och hela dan igår satt vi med det. Ett tag blev jag bara trött på allt och orkade inte göra nåt mer -förlåt Linn!!- men nu är det fixat i alla fall.

Nu har jag ätit, tack vare att Hanna lagade lite mat åt mig Så nu har jag återfått energin. Har packat så jag snart kan köra hem till min lägenhet. Det blir en soft kväll för imorgon ska jag göra högskoleprovet. Baah! Har inte hunnit öva nånting på det. Kanske skulle testa göra ett prov nu. Lika bra det. Imornkväll är det påskfest på skolan men jag ska inte dit. Jag hoppas dock att mina vänner styr upp kvällen och att dom får jäääättekul!!

Jag bävar inför måndagen då Linn och jag ska ha redovisning, först av alla. Det jobbiga är att det är avsatt en hel lektion för oss och att folk tror att det kommer bli vinprovning. :S Döm om deras förvåning när det inte blir så.

Som sagt, dags för helg och jag har längtat nåt så fruktansvärt efter den. Fast just nu vill jag bara ha provet gjort också så först imorn 16.30 kan jag pusta ut.
Hoppas ni alla får en suverän helg!

puss o hej!

This entry was posted on fredag, mars 31st, 2006 at 17:16

Inga kommentarer: