måndag 19 mars 2007

Underbar helg

Fredagen efter tentan var jag och Dala på Fysiken o tränade, så gött. En fikadejt på Linné hann jag med innan jag gick hem och sov en stund innan mat. Sen kom Skåne och Björn hit för att dricka vin och umgås. Skåne och jag bestämde oss för att gå till Vasastan (där jag alltid lyckas hamna på helgerna) Där var det go stämning som alltid och som det verkade lite “70tals revival”. Riktigt go musik och vi kunde knappt sitta still. Det blev några öl, och kanske en för mycket för Skåne som blev raketfull! :) Men det var bara roligt! hihi. Mange, Christian * 2, Erik och Calle kom dit nån gång under kvällen också.. nånstans innan det blev för mycket i alla fall. ;) Ordentligt kul hade vi!

En lördag fylld av sol, värme, skratt, fikadejt på Linné, kyssar, promenad i Slottsskogen, shopping till ölprovning på kvällen.

Ölprovning ja, jättekul med nya ölsorter. Jag fastnade för en italienare, men jag kan inte svära på att den var bäst eller om det var för att jag var väldigt glad i hatten och detta var den nästsista ölen på protokollet. Säkerligen var den inte en 9:a som jag tyckte då, men säkert väldigt god, så jag ska köpa den till helgen igen för att kolla upp detta.

Det har varit så underbart att inte ha några måsten, att tentorna är klara (för denna gången) och att jag äntligen har kunnat bara vara.. Jag har kommit upp över vattenytan igen, ingen ångest/panik på vagnen längre, och träningen har jag kommit igång med igen (senast idag). Känns otroligt skönt!

Idag har det haglat, snöat, regnat och solen har skinit. Jättekonstigt väder, men till helgen ska vårvärmen komma tillbaka igen. Lovely! :D

Sköt om er!!

This entry was posted on måndag, mars 19th, 2007 at 19:04

Inga kommentarer: