lördag 31 mars 2007

Förra fredagen..

..var verkligen kanon. Jag har inte skrivit nåt här innan i veckan dels pga att vi har haft mycket att göra med vårt tema-arbete och dels att jag haft så jävulskt ont i min höft. Hur som helst hade vi en riktigt kul kväll. Vi fixade god mat, Hanna, Sara, Andreas och jag. Drack gott och hade jäkligt kul. Nån timme senare slöt även Ami upp. Kul! När vi druckit o skrattat ett par timmar till gick vi till PM för att joina Max, Johan, Oskar och Stefan som börjat där med After Work ca 5 timmar tidigare. Like the good old days

Kvällen fortsatte som innan med dricka och trevligt sällskap! När PM stängde gick vi hem till mig igen för att vänta in ett par som skulle åka med Sara hem till Grimman. När Ellinor kom ropa vi portkoden till henne o Kristoffers kompis som var med henne. Dom fattade helt fel så när dom aldrig kom upp så gick Sara o Andreas ut. Två sekunder senare kommer alla upp igen. Koden funkar inte sa Ellinor.. det var inga problem innan menade jag. Nu funkar inte 3817 iallafall.. Eeh! Fel kod! Men ni SAA 3817 .. hehe.. nää. Tänk så fel det kan bli. Kul var det iallafall.

Senare på natten/morgonen vakna jag av att Hanna INTE mår bra.. Hela lördagen låg hon i soffan -stackarn- förutom när hon sprang på toa. Jag serva henne med mackor o vatten o på eftermiddagen sa jag till henne att nu får du faktiskt ta en sup så du piggnar till Det gjorde hon och efter det blev det lite bättre iallafall. En sup till nån timme senare och 18.30 ca gick vi för att handla mat. Jag lagade spaghetti och köttfärssås. Smaskens! Jag tog ett par glas vin, Hanna drack vatten. Det blev den lugnaste lördagen jag haft på länge men det var rätt skönt. Jag var också rätt trött ändå. Vi la oss tidigt och kom upp hyffsat på söndagen åtminstone. Var lite på stan och fikade på Palladium. Kollade på film när vi åt rester från lördagen och åkte sen ut till skolan igen.

En superfredag följt av en lugn lördag.

Har föresten lagt upp några bilder från fredagen, håll till godo!

This entry was posted on fredag, mars 31st, 2006 at 12:08

Inga kommentarer: