fredag 16 mars 2007

Sovmorgon och Zonterapi

Igår hade jag lite sovmorgon. Kunde verkligen behövas efter ett dygn av olidlig smärta i höften. Vet inte vad jag ska göra åt det bara.. På eftermiddagen hade vi QiGong och sedan Zonterapi på fötterna. Det var kul att lära sig. Hanna och jag gjorde på varandra. Gött som fanken och jag blev faktiskt bättre i höften efter det också. Lovely!! Fick några timmar utan nån smärta alls och det var länge sen. Tyvärr blev det värre igen under natten, men man får vara glad för det lilla

Nu sitter jag o renskriver det som jag skrivit so far på “Vinresan” Än så länge har det bara blivit massa fakta, men det är sååå kul! Lär mig mycket! Sitter och längtar till helgen så jag får dricka lite vin. Blir duktigt sugen när jag läser och skriver om det hela tiden. ;) Det står tema-arbete på schemat hela dan så förhoppningsvins blir en hel del gjort och jag kommer säkert bli ännu mer vinsugen.

See you later!

This entry was posted on torsdag, mars 16th, 2006 at 11:42

2 kommentarer:

Anonym sa...

Max Says:
mars 17th, 2006 at 11:29
“Hanna och jag gjorde på varandra”
Otroligt kinky vid första anblicken

Anonym sa...

Lara Says:
mars 19th, 2006 at 16:54
hehe.. ja tänk som det kan bli