onsdag 7 mars 2007

Im blessed

Det är underbart att ha såna härliga klasskompisar som jag har (både från KoF & KE ska ta åt sig). När vi sitter där i nåt grupprum i B-huset (eller glashuset som jag kallar det) och pluggar inför våra tentor, är det alltid nån som har nån knasig historia att berätta som gör att vi andra brister ut i skratt. Det är så skönt att ha vänner att skratta så där hejdlöst med! (Nu menar jag ALLA mina vänner, inte bara dem i skolan) Ni gör skolan och livet så mycket lättare.

Så TACK kompisar, för att ni alltid får mig att skratta! :D

This entry was posted on onsdag, mars 7th, 2007 at 21:02

1 kommentar:

Anonym sa...

Christian Says:
mars 8th, 2007 at 17:24
Hehu! Den tackar man för! *tar åt sig massa*
Men visst har vi vrålkul i tentapluggrupperna! Ibland lite för kul, dvs när vi snackar mer än va vi pluggar! ;)
Vi är iaf ett gött gäng och det är inte alla universitetsklasser som kan skryta med de! :)

Peace out!