fredag 24 juli 2009

Rocky & Drago

Var inne och kikade lite på Bloggtoppen igår för att se om det fanns nån rolig läsning. Där ramlade jag över Tilde Frölings blogg. Väl där fick jag reda på att hon blivit mamma. Hade inte en aning. Så mycket florerar jag i kändisvärlden och tidningar om denna. Hur som helst får man bl. a. ta del av denna vackra familjs upptåg i vardagen. Tilde är ju så grymt snygg.. o cool. Hon har lagt in lite bilder från när hon var med "Rocky & Drago" tillsammans med Peter Siepen. Mycket underhållande program som gick ut på att de skull klara av olika utmaningar runt om i världen. En del mer hisnande än andra. Ah, det var så grymt kul! Flyg- och smått höjdrädd som jag är kunde jag förstå ångesten som ibland syntes i deras ansikten. Eller på "äckelfronten" kunde vi få se när de åt grillad fårskalle i Kapstaden. Jag googlade fram ett klipp där Siepen äter på en bit kött och frågar vad "den där svålen är för något" och får till svar att det är gomen!

"Don't try this at home!"

Ha en bra fredag! :)

2 kommentarer:

Mange...| sa...

Det är bara att ligga i och kämpa, så kommer nog din blogg bli lika populär som kändisarnas =)
Det är väl tur att man inte är kändis. Vilken jobbig vardag man hade haft då.

PUSS

Magdalena sa...

hahaha! Ja jag håller med, orka vara kändis och ha ögonen på sig hela tiden.