torsdag 23 juli 2009

Skrivkramp?!

Det har snart gått en månad sen jag skrev här men det har varit att göra här på jobbet hela dagarna och när jag kommit till lägenheten har inte datorn varit den mest prioriterade prylen direkt, mer än att lyssna på musik ifrån vill säga. Nu verkar det dock som någon dragit ur proppen för idag har det inte hänt speciellt mycket. Imorgon får jag nog göra mina dagliga rutiner (olika biddar som ska läsas in varje dag) i slow-motion så kanske jag har att göra fram till fikat. ;)

Näst sista veckan på Atea, 6 1/2 dag kvar att jobba. Det har gått såå fort och ändå känns det som jag suttit här i evigheter, och det har jag ju nästan, i alla fall om man ska räkna från det jag började här.

Tränade på min pilatesboll i förrgår och har efter det grym träningsvärk i mage och axlar även idag. Ska ta ett lite mjukare pass idag så det blir lite genomströmning i musklerna i alla fall. Skönt att använda kroppen igen och känna hur gott det gör efteråt. :) Jag har saknat träningsvärk! Den enda värken jag haft har varit i höften de senaste månaderna men nu har det blivit bättre och således dags att sätta fart på fläsket igen ;).

Shoppade lite igår.. skulle kolla in om Lindex hade några sjyssta shorts på rean men det slutade med att jag handlade från höstkollektionen istället. Tre mycket användbara tunikor i olika färger och dimensioner.

Denna härliga "blåbär-o-mjölk-färgade" (den är nämligen lite mer åt det lila i verkligheten) tar jag nog med mig till Malta medan de andra får stanna hemma och bäras fram tills jag åker och till hösten. Tror de kommer vara alldeles för varma där nere.
Gött att ha lite nytt när man kommer hem sen ju.
(De andra två fanns inte på Lindex hemsida så jag kanske fotar när jag kommer till lägenheten eller nåt).
Vad tycks?!

Kram kram

3 kommentarer:

Mange...| sa...

Det var ju ett underbart snyggt plagg du inhandlat! Bra köp!
PUSS goding!

Magdalena sa...

hihi, tack hjärtat!

Jefra sa...

oh...tunikan var läskigt snygg!! Jag ser den på en uteservering på Malta...