torsdag 23 juli 2009

Nu var det dags att fräscha upp Muffins igen. Har försökt att hitta en härlig layout men *blärk* va trist det blir. Vill ha nåt nytt men det finns bara ett visst antal mallar att välja på till den här sidan. Jag hittar då inte några fler. Vet att jag tidigare haft ett större urval men om det var till den gamla bloggen kommer jag inte ihåg. Vi får se vad som händer. Jag kanske startar upp en ny istället :).

puss så länge

ps. två inlägg samma dag var länge sen.. om det ens hänt här förut ;) ds.

5 kommentarer:

jefra igen sa...

NÄE, ärligt. Du kan inte ha den gröna färgen på bloggen, det är ju samma gröna som vårt företag har som färg. Please no :)
Ta rosa eller nåt ist. Kommer ju få jobbångest om jag kollar in här under semestern annars!

Magdalena sa...

hahaha! Jag förstår och ändrar direkt :)

Jefra sa...

Puh, tack! Nu blev jag lugn igen!

Magdalena sa...

:) Vilken tur! Då får det se ut så här ett tag iaf då.

Mange...| sa...

Det ser ju bra ut. Enkelt är snyggt!
Klart det bästa vore att få göra sidan precis som man vill, men då kanske det kostar, eller?

Puss