tisdag 10 april 2007

Kulan & Bulan..

Fredagskvällen blev galen, som vanligt när jag o Hanna är på G. Vi lyckades komma på nya smeknamn till oss själva. Fråga mig inte var vi fick det ifrån men vi blev Kulan och Bulan från GÖTEBORRRRG! Vi satt först hemma hos mig. Åt tacos, drack öl o löste världsproblem (killar inkluderade givetvis) Sen bestämde vi oss för att göra stadens gator o torg osäkra så vi gick ner till deLuxe. Vakten ville ha leg på mig, jag började leta och Hanna visade sitt. Det är lugnt sa han till Hanna, det är 18 ikväll. 18!! sa jag.. då får vi se vad du säger när du ser mitt leg. “Eeeh, det är din längd.” Drog han till med. haha.. jaja..det är kul, men 18 ser jag inte ut som längre.

Vi kollade igenom stället men där var bara finniga 18-åringar. Trist. Vi gick till PM och tog ett par öl istället. När de stängde gick vi tillbaka till deLuxe, hade skitkul bland småttingarna. Skakade baconet tills det var dags att gå hem. En kalaskväll helt enkelt!!

På väg hem fixa vi McDonalds och åt det medan vi kollade på Shrek2. Snart kunde vi inte hålla ögonen öppna utan gick o la oss istället. På lördagen vaknade vi pigga och glada. Åt en kinga-frulle och snackade igenom “Kulan & Bulan kvällen” Vi ville gå ner på stan men snöflingor stora som pingisbollar singlade ner. När klockan närmade sig halv två hade det spruckit upp och Hanna packade ihop det sista. Vi tog bilen ner till tågstationen eftersom Hannas mega resväska var astung.

Vid 14.12 vinkade jag av Kulan och gick ner en runda på stan. Jag köpte två bikinis, en mörkbrun och en ljusblå/ljusgrön-randig med gula band. Ascool! Båda trekants med knytning. Riktigt nöjd trots min blekhet och orakade ben i provrummet.. Måste nog sola lite nu på Påsklovet så jag blir lite fräsh.

På kvällen skulle jag till Martin med gänget. En kul kväll med en del öl (igen) Vi hamnade på Lagerlunden runt baren. Lynkan hade klippt sig!! KORT!! Skitsnyggt juh! Det var inte en dag för tidigt.

Måndag och första dagen på lovet. Sitter på Hennings konditori i Växjö. De har trådlöst bredband. Gött som fanken. Kostar inget heller.. hit kommer jag gå fler gånger nu när jag testat det.

Ha en bra måndag!

puss!

This entry was posted on måndag, april 10th, 2006 at 14:20

Inga kommentarer: