lördag 7 april 2007

Box följt av matteprov

Har idag kört box på idrotten och sedan gjort matteprov som var godkänt så nu tar jag PÅSKLOV!! Så jäääla gött

Solen skiner, fåglarna kvittrar, skatorna bygger bo och den “röda” katten rotade i konteinern vid smedjan. Våren är här! Det är så underbart skönt! Det spritter i kroppen. Kände att jag blev på goe-fredags-humör när vi körde igång med boxen imorse. Lovely! Hanna ska ju med mig hem idag och vi ska väl troligtvis ut och busa på stadens pubar. Flirta med alla fina pojkar och förhoppningsvis få hångla lite också. ;) Som jag skrev igår (eller var det förrgår, hmm) är jag lite sexuellt frustrerad, och värre lär det väl bli efter lunchen då vi ska få “Sill-lunch” ..vilket inkluderar ÄGG. Det är väl ingen som missat att det ökar lusten..

Det är väl lika bra att gå till Bamba för att få lite mat-lust. ;)

Eftersom jag inte har internet hemma längre lär det väl ta ett par dar emellan mina inlägg. Vill bara önska alla en skön helg med mycket sol och värme, gemenskap och kul!

puss o kram

This entry was posted on fredag, april 7th, 2006 at 10:50

1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna Says:
april 7th, 2006 at 12:57
Åååå… vad underbart skönt det är i soooolen! Känner att våren och vårkänslorna är på väg. Kan det bli mycket bättre? Snart är det dags att bege sig till storstaden Vääääääxjö! Där blir det lite holabalou, inte sant?! Det ska vi nog se till att det blir! Redo för lov….?! Oh, yes…. more than ever… hrm!
Love and hugs!