fredag 13 april 2007

AW

Igår eftermiddag bjöd Ami in mig på After Work på kvällen. Det blev på Pauze. Fick träffa tre nya medarbetare på “Backoffice”. Alltid lika roligt att lära känna nytt folk. Ami gick dock hem efter en halvtimme typ, hon höll på att somna i fåtöljen. Jag hängde kvar till 22 sen orkade inte jag mer. Hade sovit illa natten innan och kört från Vassmolösa på em. Gick till McDonalds för lite nuggets och gick sen hem. Sov sådär inatt också men men det är bara att bita ihop och komma igen. =)

Sitter nu på Hennings konditori igen. Min räddning i internet-abstinensen Ett par på ca 60år sitter här och fikar, nyss ringde deras mobil, jääättehögt. Ni vet en sån stegrande signal. De satt lugnt och hörde ingenting förrens gamlingarna (skulle tippa på 75-80 år) tre bord bort skrek “det ringer” och mumlade sen “Dessa jäkla mobiltelefoner” Jag tycker de ska vara glada att de har hörseln i så bra skick. En härlig observation så här på förmiddagen.

I eftermiddag ska jag få massage av Jennie. Behövs verkligen. Sen drar jag till Götlaborg!! Ska hem till Elaine och hennes syster för att kolla hockey. Sen ska vi ut o busa lite. Fan va härligt med spontana människor. Vi bestämde det nämligen nu. Gött! Så nu måste jag hem och packa så jag kommer iväg i tid.

Ha en härlig skärtorsdag!

*puss*

This entry was posted on torsdag, april 13th, 2006 at 10:27

Inga kommentarer: