fredag 30 januari 2009


Träningstopparna jag fick av Mange. Snygga va?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en toppenkväll, verkligen!

Dom topparna har jag med kollat på, supersnygga. Valde en gräsgrön Nike istället. Funkar bra den med!

Ha en go kväll!

Tänk på madonna i aug... egentligen måste vi nästan gå.... om man tänker efter noga... =)

Anonym sa...

Hello igen o välkommen till en ny vecka..shit va fort helgerna går.

Jag var o hämtade ut ett pkt från Hm i lördags. Bl a har jag beställt en sån här http://shop.hm.com/media/products/705/DXL705_65161_85019_25_0990.jpg

Pelles kommentar var: Nämen, har du köpt en magda-tröja!!! Tyyypiskt din stil, och det är helt sant när jag tänker efter!

kram

Magdalena sa...

hahaha! (skrattade högt här när jag läste din kommentar)
Va kul också att det är Pelle som lägger kommentaren. Superkul och toppen va snygg ;)Helt klart något som jag skulle köpa.

Åja, vi måste nog gå på madonna..
det var på fredag biljetterna släpps va?