tisdag 13 januari 2009

Med ensamrätt på mina bilder

Jag har ett webbalbum för att jag vill ha delge bilder med upplevelser/resor/fester med mina vänner. På dessa bilder har jag ensamrätt (vilket också står vid sidan om varje bild). Jag har valt att inte längre lägga upp bilder på "Fb" av olika skäl, och vill självklart inte att någon annan gör det heller, MINA bilder alltså. Gå gärna in och titta på bilderna jag har i galleriet hur mycket ni vill men låt bli att kopiera för att lägga upp på "Fejan".

Nog om det. Hoppas alla har haft en bra dag! Imorgon har vi opponering på arbetet, vill bara ha det gjort nu så terminen blir klar och jag kommer närmare målet. Eftersom vi inte haft opponering tidigare är jag liite fundersam på hur det kommer bli. Vi ska börja med att opponera en annan grupps arbete och det känns lite pirrigt, men det går säkert fint.

Ha det gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som en kanon-nyår!

Jättfin klänning du hade. Men du, den svarta du hade över? Den var ju helfräsig! Den blanka...
Åh, när ska vi få shoppa ihop nästa gång...

Jag lägger inte upp på Fejan så jag är oskyldig.

lycka till m opponeringen!

megakram

Magdalena sa...

Thanks!
Nä jag vet att du är oskyldig :)

När vi ska shoppa, ja det får bli när man har lite mer pengar tror jag. Shoppade loss lite i helgen på en märkesbutik på Allum som hade 50% rabatt, så det blev ett par bra basplagg. Suuperduuper!

superkram