tisdag 27 januari 2009

I am Dark Chocolate!

Nenne kommenterade i förra inlägget.
"Tre år, *poff*".. så sant o så fint sagt ;)

Vad arbetet ska handla om är ännu bara i sin linda, men det lutar åt att göra någon uppföljning på om något hänt efter programmet "Matakuten". Vi får se, det känns spännande i alla fall!

Nu till min titel på inlägget. Nenne min kära vän hade skickat mig en quiz på fejan typ vid jul eller något om vilken typ av choklad man är. Nu när jag såg det tänkte jag att "ja det kunde ju vara kul att se vad jag är för typ av choklad" ..å nedan har ni resultatet!

You are Dark Chocolate!
Dark chocolate is an explosive, almost forbidden pleasure to those who love it. You're like that one, crazy night the old person thinks about while reflecting back on younger days. You're wild, rich, and deep with many layers. Every person should taste you at least once before they die, because how can one judge the value of life's simple pleasures without having climbed the highest mountain or dived the deepest abyss. Such is you. You're also really good in bed.


Tänk så bra det kan stämma in! ;)

Inga kommentarer: