måndag 1 maj 2006

måndag, maj 1st, 2006
Hemma från Göteborg.. trist. Grimman är sig lik och jag vill tillbaka till Götet. Har haft en grym helg med mina underbara vänner. Har fått hångla också äntligen! Han var riktigt bra på att kyssas och jag ångrar idag att jag inte lämnade mitt nr.. men sånt är livet.

Var på Nivå i fredags, tog det lugnt i lördags, var bara ute o käkade, o var på Trädgårn igår. En kille jag chattat med ett tag jobbar där som bartender och skrev upp oss så vi fick gå in gratis och slippa kö. Kalas!!

Skriver mer om helgens bravader imorn eller en annan dag. Nu måste jag gå o läsa ut min engelska bok “Cal”

Ha en skön kväll!

This entry was posted on måndag, maj 1st, 2006 at 19:18

1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna Says:
maj 2nd, 2006 at 07:59
Hihi… vilken helg! Har haft superkul, synd bara att man är så trött och att man har ont i halsen. Tyvärr är det smällar man får ta när man håller på som vi gör Hihi!
Vill bara gå till sängen och soooooova… Zzzzzzz