fredag 12 maj 2006

Fredag!

Proven är klara!! Så underbart skönt! Nu kan man bara sätta sig till rätta och invänta avslutningen. :) Ett gott uppförande på resan är väl det enda man behöver tänka på nu, och det är ju inte direkt ansträngande.

Igår köpte jag mig en ny kamera! Hurra för räntefri avbetalning ;) Det blev en Canon Ixus 55 Är såå nöjd! Nu kan det bli lite fina kort på vår studieresa :)

Nu ska jag snart ta mig in till staden och eventuellt ska jag sova i lägenheten inatt. Kan vara skönt att ta det lugnt ikväll eftersom det är fest här på skolan imorn. Det ska bli kul. Först blir det brännboll och sen ska vi grilla. Hoppas bara på fint väder, så länge det inte regnar funkar det ju.

Ha en skön helg! Försöker nog skriva nåt på söndag om festen och så. Sen blir det ju en veckas uppehåll för jag tror inte jag kommer i närheten av nån dator i Holland tyvärr.. men man vet ju aldrig.

puss o kram

This entry was posted on fredag, maj 12th, 2006 at 12:58

Inga kommentarer: