fredag 5 maj 2006

Vilken vecka..

Har haft fullt upp med att plugga och förbereda redovisningar m m. Har inte haft ro att sätta mig och skriva här tyvärr. Det känns att vi snart slutar här för på ett vis orkar man inte bry sig men ett annat vill man köra på det allra sista för att bli klar med allt och få ett bra omdöme. Vi har EN vanlig skolvecka kvar och sen åker vi till Amsterdam på studieresa i fem dagar och efter det tre dagar som jag inte tror kommer vara så mycket vanligt pluggande på. Pratade precis med jobbet och jag börjar där igen den 29/5, alltså veckan efter jag slutar skolan.

Sommaren är här och jag älskar det. Sol, 20 grader varmt och fredag, kan det bli bättre?! Ikväll ska vi gå på Petter på Terrassen och innan det blir det AW med jobbarkompisarna. Gött! Sitta på PMs uteservering!! Äntligen!

Ha en jätteskön helg mina vänner!!

Kram banan! :D

This entry was posted on fredag, maj 5th, 2006 at 12:35

Inga kommentarer: