fredag 26 maj 2006

Internet hemma igen :)

Igår packade jag så ner allt från mitt rum i Grimslöv för att bli stadsbo på heltid igen. Det såg väl ut som en enmans-taikon-familj på semester i min fullastade lilla bil. Känns skönt att vara hemma igen men jag kommer sakna mina vänner jättemycket. Vilka underbara minnen jag har från mitt läsår på Grimslöv! De där spontana, galna upptågen som sätter guldkant på vardagen. :)

Så är jag då tillbaka i min lägenhet i Växjö city. Eftersom jag är en så förutseende och planerande person, beställde jag bredband innan vi åkte till Amsterdam. I fredags fick jag meddelande om att internet skulle aktiveras hos mig den 27/5. Idag alltså! :) Bättre kunde det ju inte bli. Men nu ska jag inte bli sittandes här hela dagen. Måste packa upp de väskor och kassar som fortfarnade står intryckta i ett hörn (försökte gömma dem så jag slapp se dem)

Under dagen kommer jag lägga upp lite härliga, knasiga och fina bilder från Amsterdam och skolavslutning med diverse fester :)

Ha en skön fredag!

Pussy!

This entry was posted on fredag, maj 26th, 2006 at 10:39

1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna Says:
maj 26th, 2006 at 19:18
Hej Bulan!
Nu har jag tittat på alla dina bilder och sparat ner dem på min dator!! Vilket år vi har haft.. fattar du?! Galet skoj. När ska jag komma upp o hälsa på dig?! Vi måste ju busa snart igen…
Pussy på dig!