torsdag 27 april 2006

Den kom idag..

..min mobil alltså :) Helt överlycklig nu.. tänk så lite det behövs för att göra mig glad. Just nu ligger den på mitt rum och laddas för första gången. Jag kan känna energin sprudla hela vägen hit till datasalen där jag sitter, eller så är det bara min egen kropp som är som sockerdricka. Jag ska ju till Göteborg i helgen med mina underbart galna vänner Hanna, Linn och Elaine. -Alias Kulan, Mulan och Sulan.. o så jag som är Bulan då- Fint va.. mina “lala-vänner” hihi!

Idag var jag i stan med Hanna och Linn för att handla lite o så inför helgen (ja vi var på bolaget!) Jag såg Top Model-Sabina på väg till Åhléns och när vi ätit klart på Palladium kom hela Galenskaparna -med herr Ericsson i spetsen- in och satte sig vid bordet bredvid vårt. Det var kändistätt i Växjö ikväll.. jag menar, vi var ju där!

Nu ska jag gå o leka med min mobil för jag tror den är färdigladdad. Måste även packa inför helgen. Det blir en svår packning ska jag säga. Vi ska vara borta fyra dagar, vi är fyra tjejer som ska åka min lilla KA upp, o i bagaget ligger en gäng systemetkassar ;)

Ha en skön helg! -Kom ihåg att Valborg är “första gräspippardagen”- ;)

puss o kram

This entry was posted on torsdag, april 27th, 2006 at 20:33

Inga kommentarer: