lördag 13 maj 2006

Grattis Linn!

Imorse skickade jag sms till Hanna och frågade om vi inte skulle ta o gå upp med frukost till Linn eftersom hon fyller år idag. Hon tyckte det var en bra idé så vi tog oss upp ur våra sängar o möttes utanför dörren.. vi bor ju grannar i korridoren här på skolan :) Sagt och gjort, vi fixade fil med solroskärnor och banan, ostmackor och kaffe. Sen drog vi med oss några av de andra och gick upp en trappa till Linn och bankade på. När hon öppnade skrålade vi “Ja må hon leva” så resten av huset vaknade *fniss*

Hanna och jag stannade och käkade frukost med Linn, och de andra gick ner till sitt. Det blev en god o mysig frukost. Sen bestämde vi oss för att gå ut o sätta oss.. ta en puff. sen gick vi hit till datasalen för att uppdatera oss på nätet ;)

Ser att partytälten börjar ta form ute på gräsmattan. Nu ska jag gå och ladda min mp3-spelare med massa go musik till resan
Ha en härlig lördag!
kram

ps. Ett grattis till alla som heter Linn och Linnéa idag eftersom ni har namnsdag! (däribland min underbara mamma) ds.

This entry was posted on lördag, maj 13th, 2006 at 11:23

Inga kommentarer: