fredag 21 juli 2006

Special friday

Idag är det fredag, men inte vilken fredag som helst, utan fredagen då jag går på semester. Äntligen! Efter en intensiv/hetsig men kul tid tillbaka på Atea är det äntligen dags att chilla. Men alla som känner mig vet ju att jag inte brukar sitta hemma och vänta på att något ska hända. Eventuellt åker jag till Göteborg redan imorgon. Det som strider mot att jag åker, är att tåget går 10.12 på förmiddagen och ikväll ska jag och mina vänner till PM för att fira semestern - eller att det bara är fredag. :D

På onsdag ska vi -Ami, Oskar, Mattsson & jag- på Lundell i Slottsruinen och precis som förra året blir det nog en sväng till Strand efteråt. Sen är väl inget planerat mer egentligen. Det jag har tänkt är att vara lite i stugan, hälsa på Hanna i Åhus och Linn på Smögen. Har aldrig varit på Smögen så man måste ju passa på när man känner nån där. Fick sms från Limpan igår där hon sa att jag var välkommen och att sovplats finns. Suveränt! Frågan är ju bara den.. kan man åka tåg till Smögen? Min bil är ju hos mina föräldrar för lagning och cykla känns långt.

Nästa vecka, närmare bestämt 27/7, fyller min kompis Christel 35år, och det måste ju firas! :)Vad jag såg av vädret imorse verkar det bli sol o värme min första vecka iallafall. Så sol och bad ska utövas.

Hoppas ni alla får en skön helg, med härligt väder och kul aktiviteter eller bara förtjänad vila!

*Fredagspussar*

This entry was posted on fredag, juli 21st, 2006 at 07:57

Inga kommentarer: