onsdag 12 juli 2006

Huvudbry

Hjälp! Hur ska jag göra?! Jag har blivit antagen till mitt tredjehandsval på Göteborgs Universitet. Står som fjärde reserv på mitt förstaval.. Ska jag tacka ja? Ska jag flytta? Bo i Göteborg? Flytta från regnhålet Växjö till en härligt go kuststad? (så låter det ju inte valet så svårt) Måste ta mig en rejäl funderare om det här ska bli avstampet västerut. (..igen, påbörjade det ju för 13 år sen när jag flyttade hit)

Många tankar som snurrar runt i hjärnan. Förvirringen är total! Hoppas alla ni har bättre sortering på era tankar.

*puss på er*

Nu går jag in i tankedvala

This entry was posted on onsdag, juli 12th, 2006 at 09:58

1 kommentar:

Anonym sa...

hanna Says:
juli 13th, 2006 at 13:53
Kära vännen!
klart att du ska bege dig västerut…. fast det om jag flyttar också ;) men det för jag vad som än händer… Du kan väl tacka ja, och sen hoppa av om du ångrar dig i sista stund?! kan man göra så?!
vi hörs..
puss