måndag 27 februari 2006

Skola igen..

Så var då både OS och Sportlovet över. Tillbaka till skolan. Trist och kul. Kul att träffa alla som man saknat givetvis.

Den här veckan kommer vara riktigt tung med mastodont-läxor och stort grammatikprov i engelska. Därför finns det stor risk att jag inte kommer skriva så mycket här, men jag ska göra mitt bästa att komma ifrån pluggandet för en liten stunds blottande från mitt inre
På fredag ska vi ha kändisfest här på skolan och jag funderar på vad jag ska klä ut mig till.. Är det nån som har ett bra förslag kanske?? Släng in en kommentar isf så jag har nåt att gå på. Det ska vara själva personen, inte nån filmkaraktär alltså. Typ Angelina Jolie (I would die for those lips) inte Lara Croft.

Hanna och jag ska låsa skolan den här veckan. Varje vecka är det alltid två utvalda som ska gå runt och kolla så allt är låst. Får väl se hur det slutar.

Öppet Hus här på skolan på lördag också. Kom hit och kolla hur vi har det. Lunch bjuds det på och man kommer få prova på bl a massage, yoga och chi gong. En del föreläsningar kommer det också att vara, plus en liten Loppis. Kören (där jag är med) kommer sjunga nån gång straxt efter 12 har jag för mig.

Grimslövs Folkhögskola på lördag alltså. Klockan 12-15. Välkomna!!

This entry was posted on måndag, februari 27th, 2006 at 18:15

2 kommentarer:

Anonym sa...

Max Says:
mars 2nd, 2006 at 11:27
Jag tycker du skall klä ut dig till Joey Ramone!
Det är den långa ståtlige killen 2e från höger på denna bilden
http://ramones.surfaces.ru/covers/ramones_-_ramones_a-ramones.ru.jpg

Anonym sa...

Lara Says:
mars 2nd, 2006 at 20:27
hehe.. ja det vore nåt det
Nu har det iallafall löst sig. En av killarna här på skolan hade fått VIP alltså fått tilldelat sig en person han ska vara, som festkommitén tycker han är lik. Han ska iaf vara Beckham så jag ska gå dit som hans fru Victoria “Posh” Beckham. Vi får hoppas det blir bra

När jag fått ihop mitt fotogalleri lovar jag att lägga upp nån bild på detta event!