torsdag 23 februari 2006

Ärtsoppadagen

Jaha, så var det torsdag igen och sportlovet närmar sig sitt slut. Efter att varit hemma nästan ett helt dygn så börjar jag fundera på om jag ska ta en liten roadtrip till. En sväng till Gbg kanske. Fika med kompisar och shoppa lite.. Ja det tåls att fundera på en stund till
För övrigt känner jag att jag har blivit ett med mitt nya alterego “muffins.nu” Har svårt att slita mig. Så fort jag kommer innanför dörren går jag till min laptop för att se om någon vänlig själ varit inne på just min sida för att lägga en kommentar. Helt klart vanebildande! Inte för att det är nån direkt nyhet att jag har min dator i närheten när jag är hemma. “Mitt hem och min hårddisk”, ett uttryck jag myntade i begynnelsen av mitt singelliv för drygt tre år sen. Hur som helst är det klart roligare när man har sin egen site. Hoppas på att det är nån där ute som tycker det jag skriver är lite underhållande iallafall. Om inte, tough luck, men jag får åtminstone skriva av mig

Ha en skön dag och ät inte för mycket ärtsoppa.. det tenderar lukta så illa då

This entry was posted on torsdag, februari 23rd, 2006 at 11:27

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jimmy Says:
februari 23rd, 2006 at 17:53
“För övrigt känner jag att jag har blivit ett med mitt nya alterego “muffins.nu��?

*asg* Underbar formulering får jag lov att säga! Och det är kul att läsa din blogg. Och underhållande också.

För övrigt: hade ärtsoppa som valmöjlighet i kantin på jobbet idag men stod över. Förkylningen får räcka för stunden. Det sista jag behöver är läckage från ett… hm.. ställe till.

Anonym sa...

Lara Says:
februari 23rd, 2006 at 18:43
Kul att höra att jag roar nån.
hehe.. ja läckage är aldrig kul. Min förkylning håller faktiskt på att försvinna. Måste ge en eloge till mina små piller “Esberitox” som jag sugit frenetiskt på i hopp om att bli av med snuvan. Och se! Det verkar hjälpa. :)

Sen behövs nog en god portion av övertygelse också. Något jag har gott om.

Så ut och handla nu Jimmy! Ett hett tips från mig.