torsdag 16 februari 2006

Welcome to the pleasuredome!

Nu har jag alltså äntligen fixat en egen sida. Kommer skriva mer så småningom men just nu vill jag bara hälsa välkommen hit. Varför jag valde muffins.nu ska jag iallafall berätta.
Saken är den att jag gick en spanskakurs för ett antal år sen och min lärarinna Carmen -som för övrigt kommer från Madrid- fnissade när jag sa vad jag hette.. Jag heter Magdalena och så kul tyckte väl inte jag att det var. Men hon skrattade hjärtligt och berättade för oss alla på kursen att i Spanien fanns muffins som hette just “Magdalenas”
Därför fick jag under några terminer kallas för muffins av henne. En underbar och kul människa som lärde mig och de andra många härliga slanguttryck vi kunde få nytta av om/när vi besökte España!
Hoppas du tittar in fler gånger och att du tycker att just min sida kommer vara nånting du kan uppsöka när du känner att du har lite tråkigt.
Kram!
ps. Tack till Jimmy som hjälpt mig få upp min egen sida. ds.

This entry was posted on torsdag, februari 16th, 2006 at 19:53

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna Says:
februari 16th, 2006 at 19:59
Hej Babe!
Riktigt kul med din hemsida och jag måste bara säga att jag Älskar namnet!!
Fest ikväll och på lördag… yeah baby, yeah!!
I Like You A Loooot !
Kram på dig, neighbour

Anonym sa...

Jimmy Says:
februari 16th, 2006 at 20:23
Neeeeeeej!!!! Varför hann jag inte först för!!!!