måndag 26 februari 2007

Panik..

Efter den senaste tidens alla tentor/omtentor har stressen smygit sig på mig. I höstas tyckte jag det var lite jobbigt att ta tåget till Växjö, har nu kommit till att jag har svårt att ta vagnen två hållplatser utan att få panik inombords. Det har dock lett till att jag promenerar till och från skolan allt oftare vilket i sig är bra. Idag när jag satte mig på vagnen till skolan var första gången på länge som jag kände ett lugn som inte infunnit sig på länge.

Förhoppningsvis blir det snart bättre. Jag försöker inte stressa upp mig i skolarbetet eller nånting egentligen, det får ta den tid det tar helt enkelt. Så får det vara och så får det bli tills jag kommit på helt rätt köl igen. På fredag ska jag på massage och jag vet hur mycket det brukar hjälpa mitt välmående, så snart ska jag nog vara mitt “vanliga” jag igen. :) Date no 3 med Jonas H hoppas jag blir av snart, så man får kramas lite.. då mår man också så mycket bättre!

*Massa kramar*

This entry was posted on måndag, februari 26th, 2007 at 23:07

1 kommentar:

Anonym sa...

tovis Says:
februari 28th, 2007 at 18:01
Hejsan vännen!
Hur är det med dej?!

Tycker att du har fått det väldigt fint här! Jag har faktiskt också en blogg du kan kika på..

Take care! Kramis /tove