fredag 16 februari 2007

Muffins.nu 1 år!!

Det har nu gått ett år sen Muffins.nu kom till världen och mitt första inlägg skrevs. Mycket har hänt (minst sagt) Från Grimslöv till Göteborg är steget stort och man kan märka stora skillnader i det mesta. Lite mer lättsamt i vårt kära Grimman. Mer allvar och ansvar i Göteborg… fast bara i skolan ;) Tyvärr speglar det sig i allt, jag hinner inte med att skriva lika mycket eller på samma sätt. Har inte lika många tokiga o galna upptåg att delge. När man inte ska plugga till tenta här så blir det träning eller utgång. Jag får väl börja skriva om de dråpliga kommentarer man kan få en kväll på stan och hylla de som exempelvis bjuder på en öl eller helt enkelt bara är trevliga mot en liten lantlolla i storstan. Moi!
Men nog om detta, jag ska iväg nu och skriva omtenta i Biokemi och efter det ska jag fira både att den är över och att Muffins.nu faktiskt redan fyllt ett år..

GRATTIS MUFFINS.NU!!

ps. födelsedagspresenten kommer förhoppningsvis under dagen.. så kika in lite senare :) ds.

This entry was posted on fredag, februari 16th, 2007 at 08:22

5 kommentarer:

Anonym sa...

hanna Says:
februari 16th, 2007 at 19:53
Grattis Muffins.nu!!!
Jag har följt dig sedan starten och jag vill säga att det MINST sagt har hänt massor i Muffins-livet. I kanske två bemärkelser… Inget sagt, inget gjort!! Jag hade tänkt jag skulle vara med att fira Muffins.nu ikväll och det blir väl en lika lyckad kväll som alltid!

Ett Stooooort Grattis till Muffins.nu!!

Anonym sa...

Lara Says:
februari 17th, 2007 at 12:20
hehe.. ja om inte jag minns fel så var det du Hanna som skrev det första Gästboksinlägget .. så nog har du varit med alltid.. både på Muffins.nu och vid min sida när allt galet har hänt. Massa kramar till dig min goa kompis!

Anonym sa...

webmaster Says:
februari 24th, 2007 at 16:55
Sådär ja, då var det klart! Grattis på födelsedagen Muffins (och dess ägarinna)!!! Nu har jag lyckats uppdatera till senaste heta versionen av Wordpress (du kommer märka en del skillnader i admingränssnittet) och passat på att fixa till det där du vet som du gillade så mycket. Erhm… Temat alltså till dig blogg. Det ska inte vara så mycket konstigheter annat än att tex. About-sidan inte längre finns i sitt ursprungliga skick. Det beror på en del interna saker i Wordpress som ändrats med de senaste uppdateringarna. Det var ett tag sedan när det gäller den här sajten (vilket jag tar på mig). Enklast är om du helt sonika går in på About-sidan (inloggad) och sedan väljer att redigera den.

Det är ett par småsaker som återstår som att översätta en del fraser i temat till svenska termer istället. Jag ska försöka få gjort det också asap, men jag räknar med att du själv och Hanna *Hej Hanna!!!* fixar engelska på lite småställen ett par dagar.

Kram på er och hoppas allt är bra! Igen; grattis Muffins!!!

Anonym sa...

Jimmy Says:
februari 24th, 2007 at 19:19
Ballt!! Har du sett att dina egna kommentarer blir highlightade eftersom det är du som skrivit inlägget som kommenteras??? Det har inte ens jag på min sida ju!!

Anonym sa...

Lara Says:
februari 25th, 2007 at 14:19
Jaa! Min sida är überballast!! haha