lördag 24 februari 2007

The new Muffins.nu

Så äntligen är Muffins.nu uppdaterad. Tack Jimmy! Inte en dag för tidigt ;) Som ni såg i förra inlägget har sidan hunnit fylla 1 år och en uppfräschning var på sin plats. Jag hoppas att ni ska bli inspirerade av att komma hit och skriva en rad lite oftare nu. Jag är mycket nöjd med det nya utseendet och blir glad av det helt enkelt. Lite försmak av den stundande våren trots att snöflingor singlar ner utanför mitt fönster.

Ikväll blir det mello (som vanligt i dessa tider) och sen ska Hanna, Frida mfl till Vasastan för att flirta lite med våra trevliga barthenders och vakter där ;) Stammisar som vi blivit så behövde jag inte ens betala inträde förra lördagen. Gött!

Ett stort tack igen till dig Jimmy för att min sida nu är fräsch o fin!

Ha en underbar lördagkväll och njut av livet! Det gör jag!

*Pöss*

This entry was posted on lördag, februari 24th, 2007 at 17:43

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jimmy Says:
februari 24th, 2007 at 19:17
*hehe* Det var bara kul juh! Jag skulle gjort detta för längre sedan tyvärr, men det har varit så mycket mellan. Det enda som var lite jobbigt var att du låg ganska långt efter i uppdateringarna av Wordpress men det är ju löst nu. Som jag sa på telefon så satte jag upp en egen svensktalig blogg för några veckor sedan också efter att ha skrivit i princip uteslutande på engelska de senaste åren.

Hoppas du blir nöjd med utseendet. Det är inte riktigt min stil som du kommer se om du tittar förbi min egen blogg, men smaken är ju som…

Jag har ett par andra bra småhack till Wordpress som är riktigt salta och som jag tänkte stänka in under de närmaste veckorna om du inte misstycker. Nästa steg måste bli att se till att du kommer igång med ditt fotogalleri igen också vilket blir lite mera komplicerat men det löser vi vettu (som ni säger i Göteborg).

Hoppas som sagt att du trivs och att besökarna verkligen börjar hopa sig mer än någonsin. Jag länkade upp dig från min egen blogg också.

PS. Ändrade du epostadressen under din profilsida föresten? DS.

Anonym sa...

Lara Says:
februari 24th, 2007 at 19:32
Japp, jag var inne o kollade din sida.. lite avskalat men det kan också vara snyggt. Jag ville ju som sagt ha mer färg än sist för att få ny inspiration och en märkbar skillnad från det gamla temat. Jag var inne och ändrade mailadressen innan också. Så det är fixat.

La mig en stund för att vila ögonen så jag kan blinka fint med de blå ikväll, men jag funderade mest på Muffins.nu och exempelvis fotogalleriet som du tog upp nu. Såg även att gästboken är tömd på de gamla kommentarerna. Trist men det kanske inte kan följa med i uppdateringar?

Anonym sa...

Lisa Says:
mars 9th, 2007 at 13:36
Hejsan Magda!!
Snygg sida!! Det har verkligen blivit jättefint! Kul att läsa vad du har för dig nu när vi inte ses så ofta.

Hem över påsk?

Liten tanke… ditt fina fotogalleri? har det gått upp i rök eller kommer det fram i tö?

Ha det jättebra!
Kram Lisa

Anonym sa...

Lara Says:
mars 9th, 2007 at 14:15
Hej Lisa! Ja det var ett tag sen nu. Den traditionella juldagen =)
Fotogalleriet kommer att komma tillbaka men jag har ingen makt över den just nu tyvärr.. Det är min webmaster som ska få tummen ur Skojar bara.. han ska hjälpa mig med det när han hinner och när det blir vet jag inte i dagsläget.
Men den som väntar på nåt gott.. heter det ju

Ang påsken vet jag inte än. Har inte planerat så långt fram. Men det är inte omöjligt att jag drar till Kalmar o hälsar på mina föräldrar och då blir det säkert en avstickare till Växjö också.
Hur har du det i Sthlm nu då? Flyter allt på med killen o så??

Massa kramar!! =)