onsdag 25 juli 2007

Den ska bort!

Jag har sen helgen haft lite besvär med en visdomstand. Lite ont, lite svullet och idag domnade hela kinden av. Jag ringde min tandläkare som givetvis var på semester och hänvisade till Privattandläkarjouren. Dit ringde jag och fick tid på eftermiddagen. Det var tur visade det sig. Tanden ska bort sa han. Okej, tänkte jag. Jag gör själv kirurgin när det inte är några besvärliga tänder. Okej, tänkte jag igen. Fick en tid för operation imorgon klockan elva. Då ska den bort! Pencillin fick jag utskrivet också, men som tur är blev det bara en femdagarskur.

Skönt att få det fixat innan resan och att det kommer hinna läka med stygn o sånt. Lite nervös är jag ju, men imorn ska den bort!

This entry was posted on onsdag, juli 25th, 2007 at 18:30

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jimmy Says:
augusti 13th, 2007 at 14:14
Resa? Semester så här sent?

Anonym sa...

Lara Says:
augusti 20th, 2007 at 10:49
Japp!
Jag har ju jobbat hela sommaren och Mange hade också sen semester så det passade fint.