tisdag 10 juli 2007

Om du kommer ihåg - Per Gessle

Om du kommer ihåg det va nästan igår. Du va oemotståndlig i ditt bruna hår. Om du kommer ihåg vad du kände just då. Du visste från början det skulle bli vi två. Om du kommer ihåg det va nästan igår.

Å jag kommer ihåg hur mitt hjärta det slog. Hur fingrarna sökte, hur läpparna log. Å jag kommer ihåg vad jag tänkte just då. Jag tror att du ana det skulle bli vi två. Jag kan komma ihåg det va nästan igår.

Vi va tillsammans hela natten du å jag. Jag minns du sa att du va ensam liksom jag. Å jag minns den första gången dina ögon svara ja.

Å jag kommer ihåg nästan nu nästan här. Det sägs att tiden står stilla när man blir kär. Å jag kommer ihåg vad jag önska just då, att tiden stod stilla i månader, år. Jag kan komma ihåg det va nästan igår.

Å vi dansa hela natten du å jag. Jag minns du sa att du bodde ensam liksam jag. Å jag minns den första gången dina ögon svara ja.


This entry was posted on tisdag, juli 10th, 2007 at 20:33

Inga kommentarer: