tisdag 30 oktober 2007

Flytt..

Hello everybody!

Hoppas alla har det gott och mår bra. Jag har varit dunderförkyld i drygt en vecka men det är på upphällningen. Lite snuvig nu bara.

Om ungefär en vecka kommer jag flytta till Mölndal igen. Elaine åker till Australien imorgon och jag kan ta hennes lägenhet. HURRA! Det blev klart i förrgår. En annan kompis till E skulle eventuellt ha den men hon har fått tag på en annan lägenhet. Så jäkla gött och tur för mig! :)
Ett halvår i taget blir det och som längst ett år, antar jag. Då hoppas jag du kommer tillbaka Lejsi!
Men fram till och med april till en början kommer jag alltså vara bosatt i Mölndal i en 2a. Så nu kan ni komma och hälsa på mig igen! hihi!
Lite kul är ju att det är ett år och en månad sen jag flyttade därifrån. Får bara hoppas att gubben som bor våningen över har lugnat ner sig. Han blev galen när man stängde toalettdörren eftersom den var så trög och man var tvungen att ta i för att stänga den. Ja ja, den är fixad har jag för mig iallafall. Hoppas att han inte klagar på mig när jag flyttar in. Man vill ju ha lite musik på osv. Vill ju inte att Elaines pappa ska ringa och berätta att man fått klagomål direkt. Då blir det flytt igen.. Nä fy, det slipper jag gärna.
Jag söker lägenheter som vanligt för jag vill ju ha ett förstahandskontrakt givetvis. Fast man kanske skulle ta och köpa en sen istället.. Äh, vi får se vad som händer.

Ha det gott alla och akta er för Halloween-ungar imorgon!

Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis som fasen till lägenheten!!!
Riktigt kul. Nu får du o Mange mysa jämt igen ;)

Hoppas det går bra i skolan!

Här är allt lugn. Felix har åkt till solen med sin pappa.

Och per och jag bokade ett hus igår!
=O

kram