tisdag 28 augusti 2007

Välkommen hit!

Muffins har flyttat!

Först flyttar min site och sen får vi väl hoppas att jag hittar nånstans att bo också. En månad kvar här i amerikahuset..

Som sagt, Muffins flyttar eftersom Jimmy som varit så snäll och hostat Muffins på sin server nu vill stänga av tröskverket i sin garderob. Fullt förståeligt!

Så nu har jag suttit o kopierat ALLA inlägg som skrivits på denna sida och lagt in på den nya..

Det är alltså här jag kommer hålla till nu.
Min fina muffins.nu släcks ner nästa fredag.

Men tänk på att nytt är oftast inte sämre, bara lite anorlunda än vad man är van vid ;)
- va klokt det lät -

Ha det gott o håll till godo med nya muffins!! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det ser skitbra ut. Dessutom kommer jag kunna sova mycket bättre på nätterna. :) Jag vet att du gjort ett kanonjobb med att flytta över alla poster från min server och det sätter jag jättestort pris på. Ska börja mecka med bilderna också så att du får upp dem på lämpligt ställe i nästa vecka.

Grattis med nya Muffins!! :)