fredag 31 augusti 2007

En månad kvar..

Om en månad flyttar jag från Amerikahuset.. men vart?

Jag söker o söker, har anmält mig på mer en hälften av de lägenheter som finns på Boplats utan att få nåt förslag. Även på SGS Studentbostäder söker jag så mycket jag får. Vid det här laget trodde jag att jag skulle fått nåt men just nu ser det hopplöst ut. Jag har INTE gett upp hoppet, det får ni verkligen inte tro. Men det börjar dra ihop sig.
På måndag börjar skolan igen och då har jag inte samma tid att lägga ner på sökandet.

Det brukar ju alltid lösa sig och det gör säkert detta också.. hade varit skönt om det kunde göra det snabbt bara. Helst NU!!

Jag har bara sökt lägenheter hittills men om nån vecka får jag nog börja söka på rum också. Vill ju helst inte ha det men det skulle ju bara bli tillfälligt isåfall. Fast så kul är det ju inte att flytta så jag slipper helst.




Hittar jag inget annat får jag väl bo i snackspåsen jag och Mange vann på Liseberg förra helgen. ;)








Ikväll ska jag hem till Hanna och fixa käk och dricka lite vin, bara slappa o snacka skit. Elaine kommer när hon jobbat klart efter 21. Ska bli mysigt med lite tjejkväll igen. Lejsi har jag inte träffat på hela sommaren så det ska bli kul att göra ikväll. Hon sticker till Australien 30/10 för ett år så nu vill man ju hinna träffa henne så mycket som möjligt innan hon drar.

Hanna och jag hade en mat o vin kväll här förra veckan. Spontanutgång till Vasastan och Nivå där vi kom in gratis - stammisar som vi är ;) - En riktigt kul kväll med en fotosession i soffan med vem som kunde göra fulast min. Vet inte vem som vann men vi var säkert vackra i nån avlägsen kultur där man tillber Blåsfiskar.















That's it for now!
Ciao!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Så nu ska ulorna samlas i stan igen! Hoppas ni hade asaballaroligt!

Ang boendefrågan: Du kan få vår chipspåse med. Ni kan sy ihop dom så kan du och Mange ha varsin!! Bra va. Ni kan ha vår Gott & Blandat låda som tak! Men ärligt, hur mycket chips kan man äta???

ha en go söndag! kram

Magdalena sa...

hihi! Låter toppen med en påse till och en låda till tak. Vad som är det bästa är ju att man kan bo precis där man vill. Tröttnar man kan man bara flytta till ett annat ställe som lockar mer.

Chips ja, jag trodde inte jag kunde tröttna på chips men jag tror det är på gång. Bra för hösten i och för sig. ;)

Anonym sa...

du hittar säkert nått nånstans.

Anonym sa...

nånstans.