onsdag 30 maj 2007

Färdigt, finished, finito!

Sista tentan klarades av på en timme. Gick som en dans. Vilken tur att jag inte pluggat mer än jag gjorde, dvs två dagar. ;) Det kändes som vår lärare Saforeh tänkt; De här studenterna behöver sommarlov och en lätt tenta att inleda det med! Tack för det! Dietetik är lättare än det låter kan jag konstatera så här i efterhand.

I skrivande stund dricker jag ur det sista ur min burköl som jag avnjöt tillsammans med min sushilunch. Man måste ju fira att skolan är slut och sommarlovet börjat. Eller ja, en dryg vecka för min del innan jobbet börjar. Får bara hoppas att jag kan sluta en vecka tidigare än jag sagt på jobbet så Mange o jag får lite semester tillsammans. Plus att jag har två omtentor till hösten vilka troligtvis kommer skrivas innan det andra året börjar, alltså nån gång i augusti.

Nu ska jag inte tänka på det än för ikväll är det tenta/avslutningsfest! Känns konstigt att inte träffa alla under sommaren. KE och RM (KostEkonom, RestaurangManager) kommer gå på Handels i höst så dom kommer vi inte se röken av.. Men som sagt, det är då, nu är nu! Dags för att slumra en stund innan partystassen åker på och sommarlovet ska firas. ;)

Ha en skön dag, vecka, helg! (tror jag kommer sova större delen av morgondagen )
Glad sommar! Tack till alla klass- och “parallellklass-” kompisar för ett kul men tufft år!

*Hugs*

This entry was posted on onsdag, maj 30th, 2007 at 12:55

Inga kommentarer: