tisdag 1 december 2009

Peter Apelgren

Varningen jag utfärdade i förra inlägget gäller även för Peter Apelgren. Vi var på julbord i lördags med tillhörande show som Peter stod för. Har sagt det förr. Jäklar va rolig han är!

Jag satt ju alltid och lyssnade på fredagseftermiddagar/kvällar när Rally gick på P3 mellan 17-20. Riktiga förfesttimmar kan man väl lugnt påstå. De körde faktiskt ett par grejor därifrån i lördags. Till exempel "Gul snö". "Ät in snö som blivit gul, snö som e gul e inte kul.. " hehe så sant!

De gjorde nån slags request med Rallytemat. Först fick jag hjärnsläpp och kom inte på en enda låt så de satte först igång med "Ska vi byta fruar med varann". När den var slut ropade jag att ville höra "Varför är det alltid en vit som är sist" och "När pungen når vattnet" men konstigt nog var det bara jag som ropade ut dessa.. haha, tur att det bara var de närmast mig som hörde vad jag ropade... Kul var det hur som helst! Fattar inte att jag inte kom på nån annan låt bara. Har dock fortfarande hjärnsläpp ;)

First day of Christmas! Just lovely!

Hugs for everyone!

Inga kommentarer: