onsdag 30 september 2009

Tips..

..för alla mina gravida vänner (tre stycken är ni som inom drygt en månad ska bli mammor.. det kanske är fler som jag inte vet om ;)).

En kompis till mig som fick sin lille son, Elias för två månader sen berättade att hon, de sista veckorna, gick upp och åt varje gång hon fick sammandragningar på natten. Visserligen la hon på sig ett par extra kilon men vad spelar det för roll! När det väl var dags att åka in hade hennes rutin att äta så fort det började knipa gjort att hon fått i sig något även denna gång och det gjorde att hon hade bra med ork för att leverera bäbisen :).

Kanske nåt ni får lära er på MVC vad vet jag. Jag tyckte det var en bra plan som jag ville dela med mig :)

Kramar och lycka till till er och alla andra med för den delen!

Inga kommentarer: