onsdag 30 september 2009

Söka jobb..

Var på arbetsförmedlingen i eftermiddags för ett möte med min handledare. Har inte träffat henne tidigare så jag tänkte att nu blir det väl mycket snack runt vad och var jag kan söka.

Hon gick ut hårt direkt och menade att nu fick jag minsann sätta fart!.. (..har ju bara varit arbetslös i två veckor..!). Två jobb per dag skulle jag söka menade hon, annars skulle hon bli tvungen att meddela min A-kassa att jag inte söker tillräckligt med jobb..

Hmm.. VAR ska jag hitta TVÅ jobb per dag att söka?? Detta med tanke på att jag inte kan söka vad som helst. Har btw snackat med läkaren jag var hos i somras så jag ska få läkarintyg angående höften så inte A-kassan kan komma och bita mig i häcken angående det i alla fall.

Ja ja, det blir nog bra. Blev lite nedstämd bara. Har haft bra snack med dom på arbetsförmedlingen tidigare så det här kändes lite som att hon var tvungen att hävda sig eller något. Jag vet inte.

Nu har Mange åkt för att spela match och jag ska kolla Idol tror jag.. o så börjar ju Grey's Anatomy ikväll igen.. Spännandeee! :)

puss

Inga kommentarer: