torsdag 29 juni 2006

Nya bilder

Midsommarhelgen var toppen. Massa god mat och trevligt sällskap i min stuga. Självklart hade vi Champangefrukost med jordgubbar på Båtbryggan. Lunch med sill, potatis o nubbe. Grillade kyckling till den ljumma potatissalladen på kvällen. En hel del öl dracks och galen dans på uteplatsen uppmuntrades. :D

Helgen innan dess var jag i Göteborg och hälsade på Elaine. Bilder från båda helgerna finns nu i fotogalleriet. Så gå in där och kolla. Enjoy!

Imorgon åker jag till Göteborg igen efter jobbet. Denna gången kommer Hanna och Linn dit också. Ska bli sååå kul att träffa er igen. Har saknat er ofantligt mycket!!
Nu ska jag packa klart för att sen lägga mig och förhoppningsvis vakna utvilad och redo för en crazy helg i Götet!

puss på er alla!

This entry was posted on torsdag, juni 29th, 2006 at 21:22

1 kommentar:

Anonym sa...

hanna Says:
juni 30th, 2006 at 13:23
Vad jag är avundsjuk på dig som gör saker heeeela tiden! och som träffar alla…, men ikväll är det mig tur! har inte festat på riktigt och haft riktigt, riktigt skoj sen grimman-tiden.. så det är dags att återuppliva minnen! ses ikväll!
puss o massa love!