fredag 16 juni 2006

Äntligen!!

Igår pustade alla ut efter skrik och jubel när Svenska fotbollslandslaget äntligen gjort mål! Den satt verkligen långt inne. Jag skrek och hoppade nästan igenom Max golv ner till hans sure granne, men jag klarade mig. När jag satte mig ner efter denna kraftansträngning kände jag adrenalinet pumpa så till den milda grad att jag nästa började gråta. Tänk vad fotboll kan vara underbart! :)

Jag slutar vid ett idag, ska hem, duscha, packa det sista för att sen (förhoppningsvis inte) springa till stationen och hoppa på tåget till Göteborg 14,12. Ska bli så himla kul. Har inte träffat Elaine sen vi slutade skolan och flyttade där ifrån -hela 3 1/2 vecka sen. ;) Men alla som bott så eller liknande, i korridor vet hur tajta man kan bli, när man bor så nära och träffas varje dag. Förhoppningsvis kommer Linn att slita sig från Skövde och sluta upp med oss imorn.

Hoppas att ni alla får en solig och kul helg!!

*solpuss*

This entry was posted on fredag, juni 16th, 2006 at 11:24

2 kommentarer:

Anonym sa...

hanna Says:
juni 16th, 2006 at 14:59
jag vill också följa med!! det vet du.., men snart är det min tur att komma! ska ju till götet om två veckor och träffa lejsan, men du och jag får sluta upp i växjö snart…. miss you, magó!! puss

Anonym sa...

Lara Says:
juni 20th, 2006 at 08:26
tjoo! miss you too! Men jag ska ju också upp till Gbg nästa helg igen
Då ses vi alla uuulooor!