onsdag 11 oktober 2006

Härlig start på dagen

Blev avsläppt på Linnégatan av killen jag träffar, eftersom han började bli sen till jobbet och det var köer. Hur som helst det är ju en skön start på dagen med en liten promenad. Det tar bara 10 min hem o då var jag även inne på ett café för att köpa en goemacka. Så kom jag då hem, fixade kaffe, satte igång tv och dator. Satte mig i soffan med en kopp kaffe (o den underbart goda grova fralla med skinka och ost) tog datorn i knät eftersom jag såg jag hade fått mail. När jag nästan atit upp min macka och med halva koppen uppdrucken tittar jag inte riktigt var jag sätter ner koppen … o givetvis, kaffe överallt! I mina gamla birkenstock, på den ljusa mattan, på tv-bänken (som numer är soffbord) och de ljusa cd-lådorna som står under. :p

ja ja, bara att bita ihop o komma igen (för att använda ett gammalt Rally-uttryck) ;)

Hoppas alla får en fin dag!

kram

This entry was posted on onsdag, oktober 11th, 2006 at 07:38

Inga kommentarer: