måndag 2 oktober 2006

Flyttat

Tjing!

Så har jag äntligen flyttat till MIN egna lägenhet i Masthugget. Det var då ingen dans på rosor direkt. Mina föräldrar körde 120 mil föregående helg. Två gånger fram o tillbaka: Vassmolösa - Växjö och en sväng till Göteborg! Tänk vilka underbara föräldrar jag har! :D När jag väl fick nycklarna igår, söndag, var lägenheten inte städad. Har skrubbat och gnott så fingrarna ömmar. Ikväll har jag börjat få ordning på köket iallafall och allt som ska in i skåpen där är klara. Däremot har jag inte börjat hänga upp eller lägga in mina kläder. Förhoppningsvis ska jag hinna med det imorgon efter skolan.

Tack Hanna för du hjälpt mig så mycket med flytten! Vad skulle jag gjort utan dig? Troligtvis packat fortfarande. Det har varit jättekul att ha dig som “kombo” under den här månaden. Kul att du kom o hälsade på mig idag i min nya lya :)

Har träffat en kille i två veckors tid nu. En supergo göteborgare. Vi får väl se vad det leder till. ;) Nu ska jag softa en stund i min soffa, i min härliga, mysiga etta, innan jag ska lägga mig.

Ha en bra vecka alla mina vänner!

*puss o kram*

This entry was posted on måndag, oktober 2nd, 2006 at 21:28

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nenne Says:
oktober 4th, 2006 at 13:44
Äntligen uppdaterad sida!
Du måste ju skriva mer om vad du gör och hur du har det. Det var jättekul o träffa dig o Hanna i fredags. Skönt att flytten gick bra.
I Wexio är allt som vanligt, som du kanske märkte!!!
Bilder från lgh önskas tack!

Kram banan flygplan

Anonym sa...

Lara Says:
oktober 4th, 2006 at 16:58
hehe.. ja jag vet men det är ju en del i skolan så när man är klar med rapporter och projektarbete så är det inte så lockande att sätta sig o skriva ännu än tyvärr.. men jag ska försöka bättra mig.
Bokade massagetid idag förresten, på World Class som ligger typ runt hörnet. Dyrt var det.. tycker du ska ta en sväng med din bänk en gång i månaden istället. ;)

Klem klem hallonrem