tisdag 26 december 2006

God fortsättning

Hoppas alla har haft en god jul med alla dess tillbehör. Det har jag. Var igårkväll med växjökompisarna på PM och åt en underbart god trerätters. De flesta av oss fortsatte upp till Loft för att dansa o dricka öl. Mattsson bjöd alla på Tequila.. bland annat ;)

Nu till något helt annat. Jag vet att fotogalleriet inte har funkat på flera veckor men har inte haft tid att ta tag i det. Ska försöka hinna med detta mellan mitt tentapluggande nu på jullovet. Å förresten, är det någon som vill jag ska ta bort bilder som man inte vill ha så fixar jag givetvis detta så fort jag bara kommer åt det.

Ha nu en god fortsättning på denna gröna jul.

This entry was posted on tisdag, december 26th, 2006 at 11:35

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jimmy Says:
december 28th, 2006 at 21:55
Det är jag som skall lastas för fotogalleriet också som bekant men jag har helt enkelt inte haft tid att fixa med det. Har flyttat över servern på helt ny hårdvara vilket varit lite av en pers i sig. Fick denna sidan (dvs. muffins.nu-bloggen) att fungera efter en god dels meckande för några veckor sedan. Målet är att jag ska kunna få igång fotogalleriet så fort jag får tid också. Förmodligen blir det någon gång direkt efter nyår om det funkar?

PS. God fortsättning föresten och massor av kramar till alla i VXO som jag känner!

Anonym sa...

Lara Says:
januari 1st, 2007 at 16:27
Tjo! Det var länge sen. Hoppas allt är bra!
Angående fotogalleriet anade jag att det kunde vara nåt sånt. Det är ingen brådska utan du tar det när du hinner.
Önskar dig o alla andra ett Gott nytt år!

kram