fredag 15 juni 2007

För er som undrar..

..så överlevde jag flytten ner till Campus på Växjö. Lägenheten är jättefin och mysig. Trivs bra och sover gott där. Första veckan på jobbet är snart avklarad och om jag får säga det själv tycker jag det gått riktigt bra.

Fick VG!! på Dietetiktentan som vi hade precis innan sommarlovet började. Woohoo! Toppen tycker jag.

Nåt annat som är helt underbart är att ikväll efter jobbet ska jag åka till stationen. Ställa mig och vänta in tåget från Göteborg, känna den där pirriga känslan av förväntan när tåget rullar in. Titta efter min långe man när han går av tåget, se hans härliga leende när han får syn på mig. Ikväll kommer Mange hit! Can’t wait! :D

Ha en fortsatt skön fredag och helg, det ska jag ha!

This entry was posted on fredag, juni 15th, 2007 at 09:15

Inga kommentarer: