fredag 28 oktober 2011

Städat

Idag har jag sprungit runt (läs luffsat) för att dammtorka alla ytor. Gnuggat så mina händer värker mer än vanligt. Inte så bra att hålla på med händerna överhuvudtaget när man har karpaltunnelsyndrom.

Sen i morse har det i alla fall varit en del sammandragningar och molande nedåt. Får hoppas att det betyder att bebben vill ut NU! Antar jag får räkna med att det ändå kan ta längre tid men imorgon har vi ju "the magic date". MITT datum.. o mammas.. o lill-Hannas :). Hade ju varit hemskt trevligt om det kan bli imorgon på alla sätt o vis. Är såå trött på att gå runt o vagga, plus att jag blir mer o mer rädd. Inget kul alls.

Fredag i alla fall. Hoppas Mange kan sluta tidigt men troligtvis inte då det igen kommit en anstormning av böcker som ska tryckas. Lämnar hur som helst dammsugningen till honom för nu känns det att ryggen fått vad den tål för idag.

Ska sätta mig o glo lite på tv, sen raka benen innan duschen så jag är fit for fight om det nu skulle bli nåt inatt ;).

Pöss

1 kommentar:

Magdalena sa...

å så kom hon ju dagen efter.. precis som vi ville ;). Lilla Lovisa