onsdag 14 oktober 2009

Veckan so far..

I tisdagskväll gick Flight Plan på televisionen och eftersom varken jag eller Mange sett den tidigare var det ett bra val. Jag visste att den skulle vara lite otäck (jag brukar ju låta bli att se dom för jag drömmer mardrömmar efteråt.. löjligt kanske men så är det) men jag kände mig våghalsig ;). Den var ju skitbra! ..å inga mardrömmar efteråt heller :)

Igår var vi på hockey, Frölunda - Södertälje. En hyffsad match som slutade 2-2. Det som var mest "spännande" var nog att se Per-Johan "Pebben" Axelsson och Joel Lundqvist (Henkes tvillingbror) live. De har ju spelat i NHL en massa år så det kändes cool att se dom in real life!

Ännu en gammal frölundait hade hittat tillbaka, Christian Bäckman även han hemkommen från staterna. Welcome back guys! Vi har inte varit på någon match denna säsongen så det var en upplevelse.

Inga kommentarer: