onsdag 16 juli 2008

Växjö

Är i Växjö o jobbar på Atea som vanligt på sommaren. Nu är det bara 3 1/2 vecka kvar tills jag åter flyttar hem till Partille och min älskling. :)

Ikväll efter jobbet var jag och Anna på Friskis o svettis' utegympa på Kampaängen. Hur härligt som helst att hoppa runt utomhus. Molnen tornade upp runt omkring sjön och oss och när vi nästan stretchat klart kom de första regndropparna. Jag gick lugnt mot min bil och det regnade mer och mer. När jag nästan var framme öppnade sig himmeln och de varma sommarregnet rann i mitt ansikte. En befriande känsla att gå i ett sommarregn. Nu skulle jag ju bara hem (till mitt tillfälliga hem på Campus) och duscha och då gör inte en regndusch någonting alls. Underbart!

Skönt att vi fick hoppa bort de där få (men ändå) ölen vi drack igår på PM.

Nu känner jag hur ögonen börjar klippa så jag ska gå o göra iordning mig för natten.
Å ringa älsklingen förstås :)

Ska försöka skärpa mig i mitt skrivande ... IGEN. ;)

Inga kommentarer: