torsdag 3 januari 2008

Gott Nytt År - Decemberbilder

Sorry att jag inte skrivit nåt på nästan en månad. Men som för alla andra har det varit fullt upp. Julhandel, Adventstripp, Jul, Nyår, Inflytt. :) Känns bra att vara sambo. Visst vi har ju i stort sett bott ihop sen i somras, förutom när jag bodde hos Hanna då, men nu är det på riktigt. Lite svårt att få plats för alla kläder bara men vi var på IKEA i mellandagarna och inhandlade två byråer.
Där stötte vi på de gamla Atea-rävarna Kalle och Björn som bröts sig ur i somras för att starta eget. Mycket kul att träffa dem igen.
Nu borde jag egentligen plugga till Fysiologitentan men jag har lite paus (sen tre timmar tillbaka...) Får nog sätta igång igen. Kommer alltid på nåt annat jag hellre vill göra bara. ;)
Lägger här upp några bilder från december.
Ett gott nytt år till er alla!

Vi hade finsittning på skolan innan juluppehållet. Så här såg jag ut.
Några av mina klasskompisar.

Kungsportsplatsen julpyntad och fin.

Mange och jag var i Köpenhamn över en helg innan jul. Där var det sol och härligt krispigt, och lika grönt som här.
Ett stopp hos Jennie i Växjö för en kväll med tapas, vin och hennes underbart goda fisk- & skaldjurssoppa!

Dan innan julafton. På väg till Vassmolösa.


Frostkrispigt - en bild jag förövrigt är mycket nöjd med. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med uppdaterat!
Hoppas vi får chans att ses snart igen! Ännu mera vin, ännu mera mat =P

Just nu sitter jag här med pencillin o stygn efter gårdagens utdrag av tand. JISSES. Så helgvinet går åt h-te samt även all träning *gråta*

Men här finns iaf en massa tjej-filmer som ska till Vita Sand och om inte annat får vi ta en tjejhelg där i vår/sommar!

kram