onsdag 15 november 2006

Down, going up..

Är lite nere.. (mycket med skolan.. med mera..) så jag gick in och kollade på festbilderna från i somras. Så nu saknar jag er mer än nånsin, alla mina vänner!! Jag kommer till Växjö juldan men tills dess kan jag inte vänta. Får bli en weekend innan dess. Föresten, vad händer nyår?? Nån som har nån bra idé?

Saknar er så! (givetvis mina vänner som inte bor i Växjö också) Men nu var det en sån dag helt enkelt, en “jag-vill-hem-till-växjö-dag”

Massa kramar!

This entry was posted on onsdag, november 15th, 2006 at 23:07

2 kommentarer:

Anonym sa...

tovis Says:
november 16th, 2006 at 15:22
Hej vännen! Surfar in på din sida lite då och då, tittar på bilder från Grimman och får också en sådan där känsla av saknad av allt som man hade då. Värsta nostalgikänslan..till viss del trist men också härligt att ha vissa minnen lagrade, vissa personer som liksom förgyllde. Ska till Huseby Julmässa imorgon och då kommer jag få värsta nostalgikänslan..det kommer säkert stå en del Grimslövs-studerande där, från turistlinjen..Tänker på dej vännen & hoppas att du har en bra tid i Götet! Många kramar

Anonym sa...

Lara Says:
november 18th, 2006 at 14:50
Heej Tovi!! Länge sen! Jodå, här är allt bra men visst, somliga dagar orkar man bara inte med. Har kemitenta på måndag och det tar upp mycket tid. Hanna och jag försöker träffas ett par gånger i veckan annars får vi abstinens Skönt att ha henne här också. Hur var det på Huseby, lika fint som vanligt?
Ha det jättebra vännen och sköt om dig!! Massa kramar till dig!